مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-22سياسي

اقدام شبکه جهان بین به ضبط تلاوت از قاریان ممتازچهارمحال وبختیاری


در یک همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و شورای عالی قرآن، ضبط تلاوت های تصویری از قاریان ممتاز استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

- به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: در یک همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و شورای عالی قرآن، ضبط تلاوت های تصویری از قاریان ممتاز این استان، 26 و 27 مهرماه در محل مسجد جامع شهرکرد انجام شد.

میرزاجانی ادامه داد: در هفته های گذشته، پس از برنامه ریزی های انجام شده در تعامل با صدا و سیمای استان و توجیه و آموزش های تخصصی که با مشارکت قاریان محترم به صورت غیرحضوری صورت گرفت، مقدمات تولید این تلاوت ها فراهم شد.

وی ضمن قدردانی از مساعدت های مدیرکل مرکز، معاون سیما، مدیرتولید، مدیر رفاه، تهیه کننده و کارگردان برنامه، همچنین تلاش های حوزه نظارت و حوزه تولید شورای عالی قرآن گفت: بالغ بر 50 تلاوت و اذانی که تولید شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه استانی جهان بین پخش خواهد شد.

میرزاجانی افزود: به منظور تقویت این حرکت مبارک، هیأتی متشکل از مهدی تیموری مدیر تولید و سیدمحمد کرمانی کارشناس تولید شورای عالی قرآن به شهرکرد اعزام شدند تا ضمن نظارت بر فرآیند تولید، طی جلسه ای با یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شبکه جهان بین به ضبط تلاوت از قاریان ممتازچهارمحال وبختیاری

اقدام شبکه جهان بین به ضبط تلاوت از قاریان ممتازچهارمحال وبختیاری