مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-22سياسي

با هم افزایی زمینه ارائه اسلام به دنیا فراهم خواهد شد


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه دشمن از قدرت بیداری اسلامی هراسان است، گفت: با توجه به ظرفیت های گسترده کشورهای اسلامی، دشمنان اسلام به دنبال دزدی از این منابع هستند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد غروی طی سخنانی در نشستهای سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی، با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمانان اظهار کرد: امروز مسلمانان جمعیتی حدود دو میلیارد نفری را دارند و بیشترین منابع و مخازن مادی دنیا در دست آنهاست؛ از طرف دیگر آینده این جهان هم باید توسط مسلمانان رقم بخورد اما منافع مادی دشمنان اسلام ایجاب می کند که این امت واحده را متفرق کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تفرقه دنبال استضعاف امت اسلام است، اضافه کرد: دشمن می خواهد از منابع و مخازن مادی مسلمانان استفاده کند و نگذارد که حقیقت آنچنان که وجود دارد به مردم جهان برسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اشتراک میان مذاهب اسلامی گفت: خدای واحد، اعتقاد به رسولان الهی و اعتقاد به آخرین رسول الهی و تبعیت از سنت پیامبر و اهل بیت (ع) موجب وحدت امت اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام مبتلا به افراط و تفریط است، گفت: این یک آفتی است که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند؛ با اینکه همه مدعی هستند که ما از دین اسلام تبعیت می کنیم و محور حرکت ما قرآن و سنّت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هم افزایی زمینه ارائه اسلام به دنیا فراهم خواهد شد

با هم افزایی زمینه ارائه اسلام به دنیا فراهم خواهد شد