مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-22سياسي

رونمایی از مجموعه موشن گرافیک «یاران حبیب»


به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید محمدمهدی کازرونی از مجموعه موشن گرافیک «یاران حبیب» در کرمان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید محمدمهدی کازرونی از مجموعه موشن گرافیک یاران حبیب با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان و حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان رونمایی شد.

این مجموعه موشن گرافیک به روایت زندگی همسایگان ابدی سردار دل ها می پردازد که در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان کرمان تولید شده است.

منصور ذوالعلی معاون سپاه ثارالله که کرمان با تاکید بر اثرگذاری تولید محتوای فاخر در زندگی جوانان گفت: تولید محتوای غیرمتنی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و اثرات انتشار در فضای مجازی به واسطه گستردگی این فضا بسیار بیشتر از دنیای واقعی و تعاملات رو در رو شده است.

 حسین باقری مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: با تاسی از راهنمایی های مقام معظم رهبری تمرکز کار خود را در تولید آثار مختلف اعم از موشن گرافی، کمیک موشن و پویا نمایی برای شهدای لشکر 41 ثارالله کرمان قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه اثر امروز در خصوص شهید محمدمهدی کازرونی و براساس کتاب های نبرد روزهای سخت و از چیزی نمی ترسیدم است، تصریح کرد: زوایای پنهان این کتاب در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه موشن گرافیک «یاران حبیب»

رونمایی از مجموعه موشن گرافیک «یاران حبیب»