مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-22سياسي

راه اندازی سایت های جدید اینترنت در روستاهای دشتستان


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: سایت های جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای دشتستان راه اندازی شد.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: سایت های جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای دشتستان راه اندازی شد.

علی سملیان اظهار داشت: دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری های بسیار زیادی را در راستای تقویت زیرساخت های ارتباطی در شهرستان داشته است و شاهد اجرای طرح های خوبی هستیم.

وی از تقویت شبکه اینترنت در روستاهای دشتستان خبر داد و اضافه کرد: طی سال جاری با تقویت زیرساخت ها، وضعیت اینترنت در روستاهای چهاربرج، بنار آزادگان، بنار سلیمانی و بنار آب شیرین بهبود یافته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: طی روزهای گذشته طرح توسعه زیرساخت و تقویت پوشش اینترنت در روستاهای هلپه ای، تل سرکوب و بشیرآباد در دشتستان اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای فیبر نوری گلدشت - پلنگی و تنگ ارم - رونی ادامه داد: این طرح ها از محل اعتبارات خدمات عمومی اجباری تخصیص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان، سملیان با تقدیر از همکاری و تلاش کارکنان مخابران استان خاطرنشان کرد: با پیگیری های نماینده دشتستان، امسال عملیات اجرایی سایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت های جدید اینترنت در روستاهای دشتستان

راه اندازی سایت های جدید اینترنت در روستاهای دشتستان