مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-22ورزشي

توسعه و برنامه ریزی هرچه بیشتر در ورزش را در دستور کار داریم


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان توسعه هرچه بیشتر ورزش در بین شهروندان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را در دستور کار دارد.

- روح الله وجدی هویدا به مناسبت هفته تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سیاست های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در حوزه ورزش اظهار داشت: حوزه ورزش یکی از حوزه های پرمخاطب و مهم در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بوده و برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در این زمینه انجام داده ایم.

وی افزود: ساختار جدیدی را برای ورزش شهروندی شهرداری همدان تعریف کرده ایم که در تمام محلات و در رشته های مختلف ورزشی را گسترش دهیم.

وی با اشاره به ایجاد شور و نشاط اجتماعی بیان کرد: حمایت شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و مدیریت شهری، از تیم فوتبال فوتبال شهرداری و حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور موجب شور و نشاط اجتماعی در سطح مردم همدان شد.

وجدی هویدا عنوان کرد: با تمام توان از بحث ورزش شهروندی و تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز با تشکر از شورای اسلامی شهر همدان گفت: سیاست شورای اسلامی شهر همدان به ویژه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی، کمیسیون برنامه و بودجه و تمام اعضای شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و برنامه ریزی هرچه بیشتر در ورزش را در دستور کار داریم

توسعه و برنامه ریزی هرچه بیشتر در ورزش را در دستور کار داریم