مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-22ورزشي

صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان در حد شعار باقی مانده است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیین نامه استخدام و اشتغال قهرمانان و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان استان مرکزی در حد شعار باقی مانده است.

- ، علی اکبر کریمی شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی 440 سمن وجود دارد، گفت؛ از این تعداد 95 سمن مربوط به حوزه ورزش و جوانان است و کارنامه ای درخشان را در استان شاهدیم، اما باید برای کیفیت بخشی سمن ها ساماندهی را دنبال کرد و باید مطالبات آنها را مدنظر داشت.

وی ادامه داد: فاقد اطلاعاتی جامع از نخبگان جوان هستیم و باید بانک اطلاعاتی از جوانان نخبه و کارشناس توسط معاونت جوانان تهیه شود که مسیر استفاده از این سرمایه های اجتماعی را میسر می کند.

گردش نخبگان در فدراسیون ها و هیأت ها رخ نمی دهد نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فدراسیون ها و هیأت ها آیین نامه هایی دارند که گردش نخبگان در آنها رخ نمی دهد، هیأت ها و فدراسیون ها باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنند، اما ضوابط و آیین نامه ها به شکلی است که چنین روندی را اجازه نمی دهد، از طرفی اعتبارات فدراسیون در تهران صرف اردوهای ملی می شود و چیزی به هیأت های شهرستان ها نمی رسد، این هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان در حد شعار باقی مانده است

صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان در حد شعار باقی مانده است