مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-22سياسي

آمریکا جنگ نیابتی علیه افغان ها تدارک دیده است/ طالبان واقعیت افغانستان است


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت:با توجه به شرایط افغانستان، طالبان، واقعیتی در این کشور محسوب می شود واقعیتی که پایتخت را در اختیار دارد و مسئول تامین امنیت این کشور است.

- به نقل از صدا و سیما، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: این انتصاب بیانگر اهمیت جایگاه و موقعیت افغانستان در سیاست خارجی و امنیت ملی ماست؛ دوم، افغانستان در شرایط پیچیده و بحرانی به سر می برد و 20 سال اشغالگری امریکایی ها بجز کشتار، تجاوز و ویرانی برای ملت مظلوم این کشور در پی نداشته است.

وی افزود: در چنین شرایطی شاهد ازسرگیری بعد دیگری از اقدامات تروریستی و کشتار مردم مظلوم افغانستان هستیم که در ادامه راهبرد امریکایی ها در منطقه، قابل تفسیر است.

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: فرار نظامیان امریکا از افغانستان با ورود داعش به پهنه امنیتی این کشور مصادف شد و اینکه می بینیم دوباره بعد جدیدی از اقدامات تروریستی رخ داد به مفهوم این است که پس از شکست اشغالگری، امریکایی ها جنگ نیابتی را علیه مردم مظلوم این کشور تدارک دیدند.

کاظمی قمی افزود: افغانستان برای امریکایی ها همچنان اهمیت دارد، زیرا تصورشان این است که بتوانند برای کشورهایی مانند چین، روسیه و کشورمان از جانب گروه های تروریستی مزاحمت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جنگ نیابتی علیه افغان ها تدارک دیده است/ طالبان واقعیت افغانستان است

آمریکا جنگ نیابتی علیه افغان ها تدارک دیده است/ طالبان واقعیت افغانستان است