مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-22سياسي

کتاب علمدار سخن رونمایی شد


مراسم بزرگداشت زنده یاد علمدار راستگو فعال ادبیات شفاهی جنوب کشور در لامرد برگزار و طی آن کتاب علمدار سخن رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این مراسم پنجشنبه شب با حضور مردم، و جمع کثیری از اهالی قلم، شعراء، و ادیبان، اولین مراسم بزرگداشت علمدار راستگو در تالار مجنون چاه ورز بر گزار شد.

حجت الاسلام احمد عدالتی امام جمعه موقت شهر چاه ورز اظهار کرد: چهل روز است از نگاه پاک پدری استوار، استادی فرهیخته، وصفا بخش مجالس قرآنی و محافل دینی محروم گشته ایم که نام نیکش را برای همیشه گرامی میداریم.

در ادامه احمد اکبرپور نویسنده نامی ادبیات کودک نیز اظهار داشت: بعضی افراد با مرگشان تمام نمی شوند بلکه شروع می شوند که علمدار راستگو از آن دسته افراد است.

وی خاطر نشان کرد: روح این گونه افراد چنان اتمسفری دارد که فرهیختگان زیادی را دور هم جمع می کند و این نشان از ترکیب آسمانی و زمینی بودن و قدرت ادبی زنده یاد راستگو است.

در ادامه راشد انصاری نویسنده و شاعر طنز پرداز جنوب کشور اظهار داشت: خوشا به حال علمدار راستگو که این همه عاشق و دوستدار دارد، و با آسمانی شدن این عارف نامی، نام و یادش تکریم شد و باید به مسئولینی که حضور نیافتند و از گفتن حتی یک پیام تسلیت خشک و خالی هم برای خانواده وی دریغ ورزید، انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب علمدار سخن رونمایی شد

کتاب علمدار سخن رونمایی شد