مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-22سياسي

در هشتمین سفر استانی، رییسی به اردبیل رفت


رییسی را در سفر به استان اردبیل، رییس دفتر رییس جمهور و وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراهی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی در هشتمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی وارد استان اردبیل شد.

هواپیمای حامل رییس جمهور صبح روز جمعه وارد فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، استاندار و مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رییسی را در این سفر، رییس دفتر رییس جمهور و وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراهی می کنند.

بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی و زیربنایی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در شورای اداری، و نشست خبری از جمله برنامه های رییس جمهور در این سفر است.

رییس جمهور در فرودگاه پارس آباد مغان: دولت برای توسعه ظرفیت های کشاورزی استان اردبیل برنامه های کوتاه مدت و میان مدت دارد رییس جمهور از برنامه های کوتاه مدت و میان مدت دولت برای فعال کردن ظرفیت های کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و نیز رونق صنعت گردشگری در استان اردبیل خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هشتمین سفر استانی، رییسی به اردبیل رفت

در هشتمین سفر استانی، رییسی به اردبیل رفت