مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-22اجتماعي

رگبار باران در نقاط مختلف کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: طی روز های جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.

- صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (30 مهرماه) در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود، گفت: در عین حال در نوار غربی جوی آرام و پایدار حاکم خواهد شد و نواحی مرکزی خلیج فارس مواج می شود.

روز شنبه (اول آبان) در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس شمالی و ارتفاعات البرز غربی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد و در نیمه شرقی کشور جوی آرام و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این دو روز در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.

روز یکشنبه (2آبان) به تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان های اردبیل، گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز واقع در این استان ها بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد رخ می دهد همچنین دامنه های زاگرس واقع در استان های مرکزی، قم، لرستان، چهار محال وبختیاری و برخی نقاط اصفهان، سمنان و خراسان رضوی ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می رود.

ضیاییان با اشاره به اینکه روز دوشنبه (3آبان) بارش در سواحل شمالی تداوم دارد و غرب دریای خزر مواج می شود، تصریح کرد: در شرق و جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در نقاط مختلف کشور

رگبار باران در نقاط مختلف کشور