مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-22ورزشي

استاندار مرکزی ستاد ساماندهی امور جوانان را جدی نگرفته است


سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در 6 ماه اخیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار مرکزی تشکیل نشده است.

- وحید یامین پور شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، با اشاره به اینکه به دنبال تأسیس ستاد فعالیت جهادی جوانان هستیم و طرح اولیه آن آماده شده است، اظهار کرد: هر چند که روال این است که حمایت از سازمان های مردم نهاد ثبت شده انجام گیرد، اما قانون نیست و از همه سمن ها حمایت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حمایت های مستقیم صورت گرفته از سمن های استان مرکزی در سال گذشته کمی بیشتر از یک میلیارد تومان بوده است که به نظر می رسد این رقم از متوسط اعتبارات حمایتی کمتر است، شاید ظرفیت جذب این اعتبارات در استان وجود نداشته است یا شاید بخشی از این اعتبارات به بخش ورزش منتقل شده باشد و انتظار از استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی و اقتصادی بیش از این ارقام است.

سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه جدی به ستاد ساماندهی امور جوانان، عنوان کرد: در 6 ماه اخیر جلسه این ستاد به ریاست استاندار مرکزی تشکیل نشده است این ستاد می تواند حلقه وصل جوانان به حکمرانی باشد و باید جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی ستاد ساماندهی امور جوانان را جدی نگرفته است

استاندار مرکزی ستاد ساماندهی امور جوانان را جدی نگرفته است