مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-22ورزشي

بسکتبال شخصیت پیدا کرده است/ 90 درصد اهدافم را محقق کردم


رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه تا به امروز 90 درصد برنامه و اهدافش را در این فدراسیون محقق کرده، گفت: البته سهم بانوان بیشتر از این است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تاکید بر اینکه در مدت باقی مانده از دوره ریاستش اجازه نمی دهد هیچ کاری روی زمین بماند، گفت که از زمان ورودش به فدراسیون تا به امروز 90 درصد برنامه ها و اهدافش را به سرانجام رسانده است.

وی ابتدا با اشاره به ثبت نام 12 نفر در مهلت تعیین شده برای نام نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون بسکتبال گفت: از این تعداد، کارنامه برخی با آنچه در آیین نامه انتخاباتی در مورد سنوات مدیریت تاکید شده، منطبق نبود و به همین دلیل ردِ صلاحیت مدیریتی شدند.

وی ادامه داد: مدارک برخی از متقاضیان ریاست هم کامل نبود که به آنها تا 5 روز کاری مهلت داده شده تا برای تکمیل اقدام کنند، بنابراین هنوز تعداد کاندیداهای نهایی برای حضور در انتخابات فدراسیون بسکتبال مشخص نیست.

طباطبایی با یادآوری اینکه سه ماه از ریاست چهارساله اش در فدراسیون بسکتبال باقی مانده در پاسخ به این پرسش که این بازه زمانی صرف رایزنی برای کسب رای دوباره اعضای مجمع می شود یا به پیگیری فعالیت ها اختصاص پیدا می کند؟ تاکید کرد: مانندگذشته با جدیت پیگیر کارها خواهیم بود و اجازه نمی دهم هیچ کاری روی زمین بماند، طبیعی است که به خاطر در پیش بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال شخصیت پیدا کرده است/ 90 درصد اهدافم را محقق کردم

بسکتبال شخصیت پیدا کرده است/ 90 درصد اهدافم را محقق کردم