مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-22سياسي

لجبازی دولت روحانی به کشور خسارت زد/ به تخلفاتشان رسیدگی شود


عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی اشتباهاتی را از روی عمد انجام داد و به هیچ یکی از تذکرات و هشدارها توجه نکرد.

- حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به محکومیت مدیران ارزی دولت سابق چون ولی الله سیف و احمد عراقچی، اظهار داشت: این اقدام ضروری بود و نشان دهنده آن است که عزم جدی برای برخورد با تخلفات دولت روحانی وجود دارد.

وی بیان کرد: در همه جای دنیا مرسوم است که مقامات پس از آنکه دوران مسئولیتشان به اتمام می رسد، باید پاسخگوی عملکردشان باشند اما متاسفانه دولت های گذشته آن طور که باید و شاید پاسخگوی عملکرد خود نیستند.

حتما باید این رویه یعنی برخورد با تخلفات دولت های سابق ادامه یابد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته گاهی از اوقات مسئولان و دولتمردان اشتباهات سهوی مرتکب می شوند که می توان تا حدی این اشتباهات را نادیده گرفت اما زمانی که مقامات کشور به ویژه دولتمردان لجبازی می کنند و به تذکرات و هشدارهای مکرر و متعدد مسئولان و دلسوزان نظام توجه نمی کنند، باید بابت تخلفات خود پاسخگو باشند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متاسفانه در دولت روحانی شاهد لجبازی و یکدندگی دولتمردان بودیم به گونه ای که درباره برجام تذکرات متعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجبازی دولت روحانی به کشور خسارت زد/ به تخلفاتشان رسیدگی شود

لجبازی دولت روحانی به کشور خسارت زد/ به تخلفاتشان رسیدگی شود