مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-22اقتصادي

راه آهن بوشهر با اعتبارات قطره چکانی تا 60 سال دیگر تکمیل می شود


شیراز - عسلویه 20 درصد پیشرفت دارد و با این وضعیت تزریق بودجه این پروژه تا 60 سال آینده هم تکمیل نمی شود.

- ، احمد محمدی زاده پنجشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح ها و پروژه های بسیار مهم برای استان بوشهر احداث راه آهن است که از مطالبات مهم و همیشگی مردم استان هم محسوب می شود.

وی خواستار تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه شد و بیان کرد: از 14 سال پیش عملیات احداث راه آهن بوشهر- شیراز - عسلویه آغاز شده که خاطر بودجه پایینی که اختصاص یافته پیشرفت کمی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سالانه 1.

5 درصد از بودجه مورد نیاز به پروژه راه آهن بوشهر- شیراز - عسلویه اختصاص یافته است، ادامه داد: راه آهن بوشهر- شیراز - عسلویه 20 درصد پیشرفت دارد و با این وضعیت تزریق بودجه این پروژه تا 60 سال آینده هم تکمیل نمی شود.

وی با اشاره به نقش مهم استان بوشهر در اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری عظیمی در پارس جنوبی صورت گرفته و حداقل منافع این پروژه ها باید کمک به اشتغال استان بوشهر باشد ولی تاکنون محقق نشده است.

محمدی زاده با اشاره به تأمین نیروهای تأسیسات صنایع مستقر در استان به صورت پروازی، تصریح کرد: 30 درصد از نیروهای شاغل در پارس جنوبی از نیروهای بومی استان تأمین می شود و مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن بوشهر با اعتبارات قطره چکانی تا 60 سال دیگر تکمیل می شود

راه آهن بوشهر با اعتبارات قطره چکانی تا 60 سال دیگر تکمیل می شود