مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-22سياسي

رییسی: توسعه راه های شمال استان اردبیل اولویت دولت است


اردبیل بطول 222 کیلومتر از سال 93 آغاز شده و تاکنون 47 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده، 97 کیلومتر نیز در دست مطالعه است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه سه هزار و 347 میلیارد تومان است.

- رییس جمهوری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های شمالی استان اردبیل گفت: توسعه راه های شمال این استان در اولویت اقدامات دولت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه در جریان بازدید از فرایند احداث باند دوم جاده پارس آباد به اردبیل افزود: دولت وزارت راه و نمایندگان مجلس هم تلاش کنند تا این جاده به شکل استاندارد احداث شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات فوتی وجرحی در این مسیر بیان کرد: این مسیر علاوه بر تامین شرایط تردد ایمن مردم، باید به بستر انتقال مازاد محصولات کشاورزی منطقه تبدیل شود.

پروژه احداث باند دوم پارس آباد - اردبیل بطول 65 کیلومتر با هدف ایمن سازی مسیر، کاهش تصادفات جاده ای، کاهش مصرف سوخت، کاهش زمان سفر، توسعه ترانزیت کالا و مسافر و نیز توسعه صنعتی و کشاورزی دشت مغان اجرا می شود.

اجرای طرح بزرگراه پارس آباد - اردبیل بطول 222 کیلومتر از سال 93 آغاز شده و تاکنون 47 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده، 97 کیلومتر نیز در دست مطالعه است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه سه هزار و 347 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: توسعه راه های شمال استان اردبیل اولویت دولت است

رییسی: توسعه راه های شمال استان اردبیل اولویت دولت است