مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-22اقتصادي

تأمین منابع مالی مهم ترین موضوع در زمینه ساخت مسکن است


نماینده انزلی در مجلس با اشاره به اجرای طرح جهش مسکن از سوی دولت، گفت: تأمین منابع مالی مهم ترین موضوع در زمینه ساخت مسکن است.

- ، احمد دنیا مالی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه تحقق قانون جهش مسکن کاری سخت و نیازمند برنامه ریزی دقیق است، اظهار کرد: تأمین منابع بانکی و مقرراتی که در این زمینه مورد نیاز است از جمله کارهای مهمی بوده که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ساخت و تحویل دو میلیون واحد مسکن در فاز اول طرح جهش مسکن، گفت: در گام بعدی دولت موظف است که اراضی را آزادسازی کرده و در اختیار حوزه مسکن قرار دهد.

وی تأمین منابع مالی را مهمترین بحث در خصوص ساخت مسکن عنوان کرد و افزود: مطابق با قانون بانک ها موظف هستند که بخشی از سود خود را برای تأمین منابع مالی طرح جهش مسکن اختصاص دهند و وزارت راه نیز باید هر دو هفته یک بار درباره روند اجرای طرح گزارش داده و مجلس نیز موضوع را پیگیری می کند.

دنیا مالی با اشاره به طرح وام ودیعه مسکن تصریح کرد: تکالیف انباشته زیادی در حوزه مسکن داریم و متأسفانه شرایط اقتصادی باعث شده که تعداد افراد بیشتری به سمت اجاره نشینی روند لذا باید کاری کنیم که سهم بانک ها در ودیعه مسکن بیشتر شود تا با بالا رفتن رقم آن مردم بیشتری بتوانند از آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین منابع مالی مهم ترین موضوع در زمینه ساخت مسکن است

تأمین منابع مالی مهم ترین موضوع در زمینه ساخت مسکن است