مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-22سياسي

حمایت دولت از کشت و صنعت/اشتغال 5000 نفری را پایه ریزی کنید


ظرفیت کشت و صنعت مغان در بحث اشتغال در حوزه های صنعت و کشاورزی بسیار بالاست و باید سقف اشتغال پایدار در این مجموعه برنامه ریزی شود.

- ، آیت الله سید ابراهیم رییسی در بازدید از مجموعه کشت و صنعت مغان اظهار کرد: ظرفیت کشت و صنعت مغان در استان اردبیل بسیار بالاست و باید برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و ارتقای کسب و کار در این منطقه برنامه ریزی اساسی داشت.

وی با اشاره به مشکلات مرسوم در منطقه افزود: مشکل تأمین آب و منابع یارانه دار آبی در مجموعه کشت و صنعت مغان با ارائه راهکار از سوی مسئولان محلی در دستور کار قرار خواهد گرفت تا در بحث تأمین زیرساخت های لازم در این منطقه مشکل خاصی برای اهالی به وجود نیاید.

رییس جمهور همچنین به برنامه ریزی مسئولان استان در بحث ایجاد اشتغال پایدار اشاره و اضافه کرد: ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در مجموعه کشت و صنعت مغان باید بدون فوت وقت در دستور کار مسئولان استانی و محلی قرار گیرد که در همین رابطه دولت به جد در کنار اهالی تلاشگر استان اردبیل است.

محسن زاده، مدیرعامل مجموعه کشت و صنعت مغان نیز در ادامه اظهار کرد: کشت و صنعت مغان با 23 هزار و 326 هکتار اراضی و 2 هزار و 200 هکتار عرصه باغی سالانه بیش از 600 هزار تن محصولات زراعی و باغی را در کشور تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از کشت و صنعت/اشتغال 5000 نفری را پایه ریزی کنید

حمایت دولت از کشت و صنعت/اشتغال 5000 نفری را پایه ریزی کنید