مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-22سياسي

سرپرست فرمانداری مُهر معرفی شد


حمزه محمدی طی مراسمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مهر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعمل کنید و آرامش بخش مردم عزیزمان باشید.

وکیل زاده سرپرست سیاسی استانداری فارس بیان کرد: محمدی از نیروهای خوب و سالم وزارت کشور است که امیدواریم مشکلات مردم را شناسایی و در جهت رفع آن ها تلاش کنند.

در ادامه این مراسم حمزه محمدی فرماندار شهرستان مُهر ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت بیان داشت: شهرستان مهر یک شهرستان جوان و نوپایی است و می توان گفت که مولود انقلاب اسلامی است.

محمدی افزود: از زمانی که این شهرستان شکل گرفته است نیروهای زیادی در پیشرفت این شهرستان تلاش و فعالیت کرده اند که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار مهر اظهار داشت: تمامی پتانسیل ها و مشکلات و معضلات شهرستان واقف هستم و امیدوارم که بتوانم در پناه خداوند متعال تمامی این مشکلات و معضلات را مرتفع سازم و این شهرستان در همه ایام در مسیر پیشرفت بوده است و می طلبد که ما نیز در این مسیر پیشرفت اقدام کنیم.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: همه عزیزانی که به عنوان مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان می خواهند فعالیت کنند باید تمام قد و تمام وقت در اختیار مردم و جامعه باشند و باید در خارج از وقت اداری نیز به صورت جهادی جهت رفع موانع و مشکلات این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری مُهر معرفی شد

سرپرست فرمانداری مُهر معرفی شد