مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-22سياسي

کشاورزی اردبیل باید متحول شود


کشاورزی استان اردبیل در یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت باید متحول شده و توسعه همه جانبه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح جمعه در بدو ورود به فرودگاه پارس آباد و در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر به استان اردبیل اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم تا در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام و همزمان با هفته وحدت به استان اردبیل سفر کنیم که این استان در ولایتمداری و سلحشوری در ردیف استان های برجسته کشور است.

وی با ادای احترام به سه هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل، جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا تصریح کرد: استان اردبیل در طول تاریخ نقطه وحدت و اتحاد ایران اسلامی بوده و در ترویج و توسعه فرهنگ شیعی نقشی مؤثر و بسزا داشته است.

رییس جمهور گفت: شایسته است این جایگاه و پایگاه ارزشمند پاس داشته شده و ضرورت تقویت و توسعه همه جانبه استان اردبیل با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی به شایستگی فراهم آید.

رییسی با عذرخواهی از اینکه به دلیل شرایط کرونایی در این سفر امکان حضور در اجتماعات فراگیر مردمی وجود ندارد، افزود: در سفر به استان اردبیل در جمع منتخبان و نمایندگان در بخش های مختلف حاضر خواهیم شد و انشاالله در سفرهای آینده با بهبود شرایط کرونایی امکان بهتری برای دیدارهای مردمی فراهم بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی اردبیل باید متحول شود

کشاورزی اردبیل باید متحول شود