مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-22اجتماعي

تغییرات سفر به عتبات پس از 20 ماه وقفه/ اعزام کاروان های زیارتی از کِی آغاز می شود؟


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به شیوه جدید سفر رسمی به عتبات گفت: ویترینی از چگونگی ارائه خدمات رسانی به زائران در عراق به نمایش گذاشته می شود و افراد با هر سلیقه و توان مالی می توانند نحوه خدمات را انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، این روزها با عادی شدن شرایط و لغو دورکاری و از همه مهم تر، ازسرگیری فعالیت های مراکز گردشگری، بسیاری از مشتاقان زیارت کربلا در انتظار بازگشایی مسیر زیارت عتبات هستند تا بتوانند همچون گذشته به اعتاب مقدسه عراق مشرف شوند.

سفر به عتبات از ابتدای شیوع کرونا متوقف شد و تاکنون هیچ زائری در قالب کاروان حج و زیارت به عراق اعزام نشده است و میلیون ها ایرانی با گذشت 20 ماه منتظرند تا بار دیگر با دیدن گنبد سازمان حج و زیارت در صورت برقراری سفر به عتبات، این بار دیگر سفرهای زیارتی همچون گذشته نخواهد بود و سفر به عراق زائر محور می شود.

برای اطلاع از نحوه اعزام های جدید و برنامه سازمان حج و زیارت برای برقراری سفر به عتبات با علیرضا رشیدیان ، رییس سازمان حج و زیارت گفت وگوی مفصلی داشتیم و تغییرات در نحوه ثبت نام تا اعزام و حتی ارائه خدمات در سفرهای زیارتی را جویا شدیم که مشروح این گفت وگو را با هم می خوانیم: طرف عراقی با اعزام زائران به عتبات در ایام کرونا مخالفت کرد سفر به عتبات از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات سفر به عتبات پس از 20 ماه وقفه/ اعزام کاروان های زیارتی از کِی آغاز می شود؟

تغییرات سفر به عتبات پس از 20 ماه وقفه/ اعزام کاروان های زیارتی از کِی آغاز می شود؟