مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 01:102021-10-21سياسي

ادله ای درباره غنی سازی مخفیانه توسط ایران وجود ندارد


رافائل گروسی در سخنانی گفت که ادله ای درباره غنی سازی مخفیانه اورانیوم توسط ایران در اختیار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنانی گفت که ادله ای درباره غنی سازی مخفیانه اورانیوم توسط ایران وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، رافائل گروسی در پاسخ به سوالی پیرامون این موضوع در همایشی که از سوی مرکز هنری استیونز آمریکا برگزار شده بود، گفت: من هیچ اطلاعاتی پیرامون انجام این اقدامات ندارم.

این در حالی است که مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرد که چند هفته آینده برای احیای برجام تعیین کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست اعلام کرد که چند هفته آینده برای احیای برجام تعیین کننده است.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این مصاحبه گفت که چند هفته آینده در تعیین اینکه آیا آمریکا و ایران می توانند به مذاکرات وین برای احیای برجام بازگردند یا خیر، تعیین کننده است.

بر اساس اعلام واشنگتن پست، گروسی گفت که تمامی اعضای برجام از جمله انگلیس، آلمان، روسیه و چین به همراه اتحادیه اروپا که نقش هماهنگ کننده را دارد و آمریکا که به صورت یکجانبه از برجام خارج شد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادله ای درباره غنی سازی مخفیانه توسط ایران وجود ندارد

ادله ای درباره غنی سازی مخفیانه توسط ایران وجود ندارد