مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 21:202021-10-21اقتصادي

افزایش پنج میلیارد دلاری صادرات در راه است؟


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید تصمیم گیران بیش از آنکه خود را به اعداد و ارقام درگیر کنند، باید در عرصه عمل به سراغ برطرف کردن مشکلات داخلی در مسیر توسعه صادرات حرکت کنند.

- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید تصمیم گیران بیش از آنکه خود را به اعداد و ارقام درگیر کنند، باید در عرصه عمل به سراغ برطرف کردن مشکلات داخلی در مسیر توسعه صادرات حرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سازمان توسعه تجارت هفته قبل اعلام کرد که این سازمان برنامه ریزی کرده، صادرات غیر نفتی کشور در شش ماهه دوم سال جاری، پنج میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

این افزایش جدا از جبران آمارها پس از کاهش محدودیت های کرونایی خواهد بود و بخش مهمی از آن بر روی بازار کشورهای همسایه متمرکز شده است.

بررسی ها نشان می دهد که ایران از ابتدای سال جاری با رشد قابل توجه صادرات غیرنفتی مواجه شده، هرچند بخشی از این افزایش تحت تاثیر کاهش محدودیت های کرونایی و آمار پایینی است که در سال 1399 به ثبت رسید.

با این وجود افزایش پنج میلیارد دلاری صادرات می تواند جهشی جدید در این حوزه به ثبت برساند.

عباس آرگون – عضو اتاق بازرگانی تهران – در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان امکان پذیر بودن طرح سازمان توسعه تجارت برای افزایش صادرات غیرنفتی، بیان کرد: ما برای تحلیل ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پنج میلیارد دلاری صادرات در راه است؟

افزایش پنج میلیارد دلاری صادرات در راه است؟