مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 21:102021-10-21اقتصادي

محسن رفیعی: رادیو به شدت فقیر است


مشکلات مالی را بزرگترین دغدغه رادیویی ها دانسته و می گوید، رادیو فقر شدید مالی دارد، کارمندانش همه محتاج هستند و مشاغل دیگری را نیز دنبال کنند.

- محسن رفیعی ـ گوینده پیشکسوت ـ مشکلات مالی را بزرگترین دغدغه رادیویی ها دانسته و می گوید، رادیو فقر شدید مالی دارد، کارمندانش همه محتاج هستند و مشاغل دیگری را نیز دنبال کنند.

این هنرمند باسابقه رادیو در گفت وگویی با ایسنا درباره شرایط این روزهای صدا عنوان کرد: رادیو دچار سردرگمی عجیب و غریبی است که از سال ها پیش اتفاق افتاده است.

دلیل مهمش این است که بودجه رادیو با تلویزیون قابل مقایسه نیست.

رفیعی تصریح کرد: شرایط طوری شده است که هر فردی وارد رادیو می شود باید جای دیگری هم کار کند؛ وقتی رادیو در وهله دوم افراد قرار بگیرد و زندگی آدمی که در رادیو کلی وقت می گذارد تامین نمی شود، چه انگیزه ای برای کار باقی می ماند و چه انگیزه ای وجود دارد که آدم های توانا و متخصص وارد رادیو شوند؟ گوینده برنامه 50 ساله فرهنگ مردم تاکید کرد: رادیو در مرحله اول فقر شدید مالی قرار دارد.

زمانی که واقعا رادیو، رادیو بود، حقوق ما حتی از شرکت نفتی ها هم بیشتر بود اما به تدریج این مبلغ آنقدر پایین آمده و به جایی رسیده که زندگی رادیویی ها با این حقوق تامین نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رفیعی: رادیو به شدت فقیر است

محسن رفیعی: رادیو به شدت فقیر است