مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 20:452021-10-21سياسي

بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال 18 هزار و 755 گردشگر در هتل ها و سایر تأسیسات گردشگری استان اقامت داشتند که 18 هزار و 462 نفر گردشگر داخلی و 293 نفر گردشگر خارجی بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: این 18 هزار و 755 نفر بیشتر در هتل ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری اقامت داشتند.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از یک هزار نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از جاذبه های طبیعی و تاریخی و.

استان زنجان بازدید کردند.

ارجمند اظهار کرد: با توجه به تداوم کرونا برای حفظ بیشتر سلامت گردشگران و همچنین جامعه میزبان، هیچ توصیه و دعوتی برای حضور گردشگر در استان نداشتیم اما تاسیسات گردشگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مسافرانی که به این استان سفر کردند، خدمات مورد نیاز را ارائه کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: در شرایطی که طی ماه های اخیر بخش گردشگری کشور را با بحرانی به نام کرونا مواجه کرد، زنجان با همت والای فعالان گردشگری توانسته است از این شرایط به سلامتی عبور کند، گردشگری زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست

بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست