مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-21سياسي

«گل آقا» طنزپردازان تأثیرگذار در حوزه سیاسی بود


نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه «گل آقا» یک شخصیت خلاق و بنیانگذار طنز نوین بود، گفت: وی از طنز پردازان تأثیرگذار در دوره معاصر و در حوزه سیاسی بود.

- فومن- نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه گل آقا یک شخصیت خلاق و بنیانگذار طنز نوین بود، گفت: وی از طنز پردازان تأثیرگذار در دوره معاصر و در حوزه سیاسی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل بهروزی فر عصر پنج شنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره طنز پهلو در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سید الشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به جایگاه کیومرث صابری فومنی معروف به گل آقا ، اظهار کرد: شهرستان فومن همیشه مهد چهره های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی بوده است.

وی به شخصیت ملی گل آقا در عرصه طنز و طنزپردازی اشاره کرد و گفت: زمانی وی مشاور فرهنگی شهید رجایی بود که بعد از ریاست جمهوری نیز ابقاء شد نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از هنر و ابزارهای هنری برای انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب، اضافه کرد: همگان به ارادت رهبری نسبت به هنرمندان واقف هستند.

وی با بیان اینکه گل آقا یک شخصیت خلاق و بنیانگذار طنز نوین بود، ادامه داد: گل آقا یکی از طنز پردازان تأثیرگذار در دوره معاصر و در حوزه سیاسی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گل آقا» طنزپردازان تأثیرگذار در حوزه سیاسی بود

«گل آقا» طنزپردازان تأثیرگذار در حوزه سیاسی بود