مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-21سياسي

سیاست های راهبردی رسانه ای در شرایط بحران های طبیعی ابلاغ شد


رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «سیاست های راهبردی رسانه ای در شرایط بحران های طبیعی مثل شرایط ظهور ویروس فراگیر کرونا» را برای اجرا ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس دوره رسانه ای کلاسیک، با شکل­ گیری رسانه های نوین و شبکه ای، تراکم زمانی و مکانی نقش مهمی در تصویرسازی مناسب از ابعاد مختلف بحران، جلـب اعتمـاد و مـشارکت مردمی به منظور مدیریت و مهار بحران بر عهده دارند.

اولین و بدیهی ترین قدم در این راستا اطلاع رسانی مناسب، ایجاد اعتماد و پیشگیری از تاثیرات مخرب رسانه های معاند از طریق مدیریت یکپارچه رسانه ای کشور در شرایط بحران است.

ایجاد مرجعیت و نام نمای مورد اعتماد رسانه ای، هم در فضای رسانه ملی و هم در رسانه های اجتماعی نسبت به واقعیت های فراگیر بحران های طبیعی مثل سیل، زلزله و ویروس های فراگیر آسیب زا یک ضرورت انکار ناپذیر است.

این سند در بردارنده 6 ماده و تبیین کننده 9 راهبرد و الزامات مربوطه تحت عنوان سیاست های راهبردی رسانه ای در شرایط بحران ­های طبیعی مثل شرایط ظهور ویروس فراگیر کرونا است که مسیری راهبردی و ملی برای مواجهه رسانه ای با بحران های طبیعی را فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های راهبردی رسانه ای در شرایط بحران های طبیعی ابلاغ شد

سیاست های راهبردی رسانه ای در شرایط بحران های طبیعی ابلاغ شد