مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-21بين الملل

احضار «سمیر جعجع» در پی حوادث بیروت


منابع لبنانی از احضار رییس حزب «نیروهای لبنانی» به دادگاه نظامی درپی اعترافات افراد بازداشت شده در پرونده حوادث اخیر در منطقه الطیونه بیروت خبر دادند.

- منابع لبنانی از احضار رییس حزب نیروهای لبنانی به دادگاه نظامی درپی اعترافات افراد بازداشت شده در پرونده حوادث اخیر در منطقه الطیونه بیروت خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع از احضار سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی (القوات اللبنانیه) به دادگاه نظامی در پی حوادث اخیر در منطقه الطیونه بیروت خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منابع مذکور گفتند که قاضی فادی عقیقی در پی اعترافات افراد بازداشت شده در این پرونده، خواستار شنیدن توضیحات سمیر جعجع در این باره شده است.

از سوی دیگر، حزب نیروهای لبنانی دریافت هرگونه ابلاغیه پیرامون احضار جعجع برای شنیدن اظهارات وی درباره حوادث بیروت را رد کرد.

این در حالی است که پیش از این یک وکیل لبنانی هم علیه سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی و طارق بیطار قاضی پرونده انفجار بندر بیروت اقامه دعوی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، یک وکیل لبنانی روز سه شنبه علیه سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی و طارق بیطار قاضی پرونده انفجار بندر بیروت اقامه دعوی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار «سمیر جعجع» در پی حوادث بیروت

احضار «سمیر جعجع» در پی حوادث بیروت