مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-21سياسي

️انتصابات جوانان در استان بوشهر از هفته آینده کلید می خورد


جابه جایی و انتصاب مدیران بر اساس اصل انقلابی گری، تفکربسیجی، کارآمدی، پاکدستی، سالم بودن، خدمت جهادگونه و توجه به جوان بودن از هفته آینده کلید می خورد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: جابه جایی و انتصاب مدیران بر اساس اصل انقلابی گری، تفکربسیجی، کارآمدی، پاکدستی، سالم بودن، خدمت جهادگونه و توجه به جوان بودن از هفته آینده کلید می خورد.

احمد محمدی زاده در حاشیه آیین چهلمین روز درگذشت جانباز گناوه ای غلامشاه جمیله ای در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد انتصابات در استان با اشاره به اینکه در فضای مجازی نگرانی درخصوص انتصاب ها و جابه جایی مدیران بیان می شود، اظهار کرد: در جابه جایی و انتصاب مدیران بر اصل انقلابی گری، تفکربسیجی، کارآمدی، پاکدستی، سالم بودن و خدمت جهادگونه به مردم توجه می شود.

وی بیان کرد: در انتصابات،حتی الامکان جوان بودن در جای خود مورد توجه است.

استاندار بوشهر افزود: هرچند بسیاری از مسئولیت ها به تجاربی نیازمند است اما بسیاری از کارها نیز به وسیله جوانان حدود زیر 40 تا 45 سال نیاز دارد.

محمدی زاده گفت: باتوجه به اینکه در 2 هفته گذشته درگیر سفر رییس جمهوری و هیات و دولت و طرح ته لنجی بودیم اما از هفته آینده انتصاب ها و جابه جایی مدیران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️انتصابات جوانان در استان بوشهر از هفته آینده کلید می خورد

️انتصابات جوانان در استان بوشهر از هفته آینده کلید می خورد