مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-21سياسي

منطقه آزاد انزلی برای ریل گذاری در اقتصاد نیازمند گسترش اراضی است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به واگذاری تمامی اراضی منطقه آزاد انزلی به بخش تولید و تجارت گفت: منطقه آزاد انزلی برای قرارگیری بر روی ریل توسعه و تحقق انتظارات صادراتی نیازمند گسترش اراضی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور تعدادی از مدیران استانی و نمایندگان مجلس در بندرانزلی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این جلسه با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی نقش مهمی در اقتصاد ملی کشور دارد، اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی کوچک ترین منطقه آزاد کشور می باشد اما دارای توانمندی و ظرفیت زیادی است و با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز آن سرمایه گذاران خارجی و داخلی زیادی در این منطقه سرمایه گذاری داشته اند.

سعید محمد با اشاره به واگذاری تمامی اراضی منطقه آزاد انزلی به بخش تولید و تجارت گفت: منطقه آزاد انزلی برای قرارگیری بر روی ریل توسعه و تحقق انتظارات صادراتی نیازمند گسترش اراضی است.

وی مناطق آزاد تجاری و صنعتی را موتور محرکه توسعه و به عنوان تأمین کننده نیازهای کشور دانست و بیان کرد: قوانین مالیاتی،ارزش افزوده،گمرکی و همچنین بروکراسی اداری از دیگر مشکلات مناطق آزاد است و با عنایت به اینکه مردم و فعالان اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد انزلی برای ریل گذاری در اقتصاد نیازمند گسترش اراضی است

منطقه آزاد انزلی برای ریل گذاری در اقتصاد نیازمند گسترش اراضی است