مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-21ورزشي

وجود 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور


4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که اتمام پروژه ها از طریق منابع دولتی، کمک از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت خیرین دنبال خواهد شد.

- وزیر ورزش و جوانان گفت: 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که اتمام پروژه ها از طریق منابع دولتی، کمک از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت خیرین دنبال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حمید سجادی 29 مهرماه در حاشیه افتتاح تالار مسابقات سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر محلات در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید و آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی در استان مرکزی، اظهار کرد: در سفر امروز احداث دو پروژه ورزشی توسط خیرین آغاز شد و امیدواریم که شرایط به شکلی پیش رود که کار خیرین سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: خیرین آمادگی لازم را برای سرمایه گذاری دارند و اداره کل نیز قول مساعد داده است که کمتر از یک ماه اقدامات لازم و تفاهم نامه جهت تسریع در کار خیرین برای پیشبرد پروژه های ورزشی را به انجام برساند.

سجادی با اشاره به افتتاح تالار مسابقات سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر محلات، گفت: این تالار برای هزار نفر تماشاچی ظرفیت دارد و برای توسعه طرح اراضی خوبی در اختیار گرفته شده که با کاربری ورزشی در اختیار وزارت ورزش قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

وجود 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور