مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-21سياسي

تداوم برگزاری یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی


شهردار سنندج با تاکید بر تداوم داشتن یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی گفت: این یادواره تا سال های سال ادامه خواهد داشت زیرا نهال آن بر تقوا بنا شده است.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج با تاکید بر تداوم داشتن یادواره "سید بهاءالدین شمس قریشی" گفت: این یادواره تا سال های سال ادامه خواهد داشت زیرا نهال آن بر تقوا بنا شده است.

سیدانور رشیدی عصر امروز (29 مهر) در هجدهمین یادواره شمس قریشی با اشاره به جایگاه مسجد و مساجد در قرآن کریم اظهار کرد: این روز فرخنده را به تمام مسلمانان جهان تبریک می گویم و امید است که از فیوضات معنوی این عارف بزرگ بهره مند شویم.

وی عنوان کرد: شهر سنندج شهر خلاق موسیقی است و یکی از جنبه های موسیقی در سنندج که توانسته است این برآیند جهانی را به ارمغان بیاورد، دف و جایگاه قصاید و دف در خانقاه ها بوده است؛ و این پتانسیل و جاذبه را برای یونسکو ایجاد کرده است که شهر سنندج را به شهر خلاق موسیقی تبدیل کند.

رشیدی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های کاری ما در کنار بقیه مسائل توجه به امورات فرهنگی است، افزود: توجه به مسئله شهر خلاق موسیقی یکی از آیتم های موردنظر ما است تا بتوانیم رویدادهای فرهنگی از این دسته داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برگزاری یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی

تداوم برگزاری یادواره سید بهاءالدین شمس قریشی