مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-21فرهنگي

«قهرمان» نماینده ایران در جوایز اسکار 2022 شد


هیات معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار با بازخوانی مقررات به بازبینی و بررسی تخصصی فیلم ها پرداختند و پس از رأی گیری و تجمیع نظرات، - قهرمان در تصمیمی منطقی از سوی هیات معرفی فیلم ایرانی به اسکار تحت نظر بنیاد سینمایی فارابی به عنوان نماینده سنیمای ایران برای رقابت در جوایز اسکار 2022 انتخاب شد؛ رقابتی سخت که اگر فرهادی در آن موفق شود، سومین جایزه اسکار خود را برای ایران به دست خواهد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هیات معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار، در پی مجموعه نشست هایی، فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به آکادمی اسکار 2022 انتخاب کردند.

رائد فریدزاده دبیر و سخنگوی هیأت معرفی فیلم ایرانی به اسکار گفت: کار این هیأت با توجه به تغییر قوانین اسکار بهترین فیلم خارجی زبان و تغییر مهلت زمانی شرکت در ادوار اخیر به دلیل شیوع ویروس کووید19، با بررسی چهل و چهار فیلم اکران شده ایرانی آغاز شد و سپس اعضای هیات انتخاب به یک فهرست متشکل از سه فیلم رسیدند.

به گفته فریدزاده، در ادامه هیات معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار با بازخوانی مقررات به بازبینی و بررسی تخصصی فیلم ها پرداختند و پس از رأی گیری و تجمیع نظرات، از میان 3 فیلم دشت خاموش ، بندربند و قهرمان ، فیلم قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهرمان» نماینده ایران در جوایز اسکار 2022 شد

«قهرمان» نماینده ایران در جوایز اسکار 2022 شد