مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-21سياسي

توسعه و توانمندی شیعه نیازمند کار عمقی و دیپلماسی مردمی است


رهبرمقاومت حسینیان جمهوری آذربایجان با بیان اینکه با تاکید بر اینکه  توسعه و توانمندی شیعه نیازمند کار عمقی و دیپلماسی مردمی است، تاکید کرد: - ، شیخ توحید ابراهیم بیلی در یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان، گفت: تاریخ نشان داده است که شیعیان آذربایجان همواره در جبهه حق ایستاده اند و این خود نشأت گرفته از مطیع بودن شیعیان در اطاعات از ولی فقیه است.

وی با یادآوری اینکه مطیع ولی فقیه بودن یکی از شاخصه های بارز شیعیان جهان است، اظهار کرد: همه تلاش ما این بود که حضور فعالی در جبهه ها داشته و در مقابل ظلم و ستمی که روا می شود، به مصاف ظالم رفته و با آن مبارزه کنیم.

رهبر مقاومت حسینیان جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه برای توسعه و توانمندی شیعه باید عمقی کار کنیم و به دیپلماسی مردمی نیاز داریم، گفت: حکومت ها و دولت های دیگر در تلاش برای فشار آوردن بر شیعیان جهان هستند و با این اقدام در صدد کوتاه آمدن تشیع هستند.

ابراهیم بیلی با بیان اینکه انتقام خون سردار حاج قاسم سلیمانی توسط گروه مقاومت حسینیان آذربایجان گرفته خواهد شد، بیان کرد: با توجه به اینکه گروه مقاومت حسینیان، گروهی تازه تاسیس است، به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا این گروه را توانمند کرده و بخش های مختلف آن را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و توانمندی شیعه نیازمند کار عمقی و دیپلماسی مردمی است

توسعه و توانمندی شیعه نیازمند کار عمقی و دیپلماسی مردمی است