مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-21سياسي

مشارکت 500خیر برای وقف در جایزه مصطفی/ همکاری 200همیار بین المللی


مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی از مشارکت 500 خیر برای وقف در این جایزه خبر داد.

- ، مهدی صفاری نیا امشب در مراسم چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی گفت: جایزه مصطفی (ص) برگ زرینی از پشتوانه ای به قدمت تمدن های باستانی در افق تاریخ است تا چشمه های دانش، بار دیگر از دل امت اسلامی بجوشد.

مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی گفت: این بنیاد به پشتوانه حمایت خیرین و حامیانی نیک اندیش و آینده نگر، تاکنون از مشارکت بالغ بر 500 خیر، واقف و هنرمند نیکوکار در سطح بین الملل جهت تامین منابع جوایز ادوار گذشته و فعالیت های خویش بهره برده است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت هنرمندان در پایه گذاری موزه هنر مصطفی (ص)، همراهی نمایندگان و سفیران جایزه در کشورهای جهان و بیش از 200 همیار جایزه از کشورهای جهان و اهدای منابع مالی توسط اعضای جامعه خادم المصطفی در قالب صندوق تامین مالی جایزه، پایه های این حرکت علمی-فرهنگی را تقویت کرد.

صفاری نیا عنوان کرد: این حرکت مردمی در استحکام بنیان ‎های دانش، ثمره ای داشت تا برنامه هایی از آن را در غنای چهارمین هفته جایزه با حضور بیش از 50 شخصیت علمی و فناوری از 15 کشور جهان از روز دوشنبه 26 مهرماه شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: در این مهم تلاش شده تا از جامعه ای که بر محور برترین های علم و فناوری جهان اسلام گردهم آمده اند، در راستای تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 500خیر برای وقف در جایزه مصطفی/ همکاری 200همیار بین المللی

مشارکت 500خیر برای وقف در جایزه مصطفی/ همکاری 200همیار بین المللی