مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-21پزشكي

واکسیناسیون 77.76 درصد افراد بالای 12 سال/کرونا در کاشمر روند صعودی گرفت


مدیر مرکز بهداشت و درمان کاشمر گفت: عادی انگاری و واکسن نزدن برخی افراد روند ابتلا به کرونا را در کاشمر یک بار دیگر افزایشی کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز بهداشت و درمان کاشمر گفت: عادی انگاری و واکسن نزدن برخی افراد روند ابتلا به کرونا را در کاشمر یک بار دیگر افزایشی کرده است.

مجتبی قائمی در جلسه بررسی آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید 19 در این شهرستان افزود: اگر چه اکنون کاشمر در وضعیت زرد قرار دارد اما میزان مراجعه به بیمارستان و مراکز سرپایی نسبت به یک هفته قبل روندی افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه امروز 43 نفر در بیمارستان کاشمر بستری هستند، از افزایش محسوس بیماران سرپایی و بستری کرونایی در کاشمر خبر داد و اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش مراجعان سرپایی و بیماران بستری در بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر هستیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع تزریق واکسیناسیون تا صبح امروز 29 مهر ماه 148 هزار و 771 دوز واکسن کرونا به جامعه هدف شهرستان کاشمر تزریق شده که از این تعداد 8335 دوز واکسن به میهمانان و مسافران تزریق شده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کاشمر درصد پوشش واکسیناسیون در مناطق شهری را که حداقل یک دوز واکسن را دریافت نموده اند، 75.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 77.76 درصد افراد بالای 12 سال/کرونا در کاشمر روند صعودی گرفت

واکسیناسیون 77.76 درصد افراد بالای 12 سال/کرونا در کاشمر روند صعودی گرفت