مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-21سياسي

تفاهم نامه ترویج و تبلیغ زکات با سازمان تبلیغات اسلامی منعقد شد


مدیرکل امور هماهنگی و اجرایی زکات کمیته امداد کشور گفت: تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی برای تبیین زکات منعقد شد.

- ، حجت الاسلام محمدطاها مهری عصر پنج شنبه در شورای زکات استان هرمزگان که به ریاست امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: طی دو روز گذشته که در استان هرمزگان حضور داشتم، مشخص شد که تعامل و همکاری خوبی میان مدیران استان در بحث تقویت و ترویج فریضه الهی زکات وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری جسلات متعدد با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و تبلیغی و روحانیون استان هرمزگان، عنوان کرد: تفاهم نامه ای میان سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای فرهنگ سازی، تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ زکات توسط روحانیت معزز منعقد شده است.

مدیر کل امور هماهنگی و اجرایی زکات کمیته امداد کشور ابراز داشت: تاکید رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دبیر شورای عالی زکات کشور این است که حتماً در استان ها گزارشی از عملکرد هر استان در محضر نماینده ولی فقیه ارائه شود تا اعضای شورای زکات استان ها از این عملکرد آگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ترویج و تبلیغ زکات با سازمان تبلیغات اسلامی منعقد شد

تفاهم نامه ترویج و تبلیغ زکات با سازمان تبلیغات اسلامی منعقد شد