مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-21فرهنگي

هنرمندان در افزایش تاب ‍آوری و نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان در افزایش تاب ‍آوری و نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان در افزایش تاب ‍آوری و نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارند.

احمدحسین فتایی در آیین اختتامیه جشنواره استانی کمانچه نوازان لرستان ( تال ) ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: پشتیبانی و حمایت از تولیدات هنری یکی از مهمترین اهداف این جشنواره است که در قالب برگزاری نمایشگاه کمانچه های دست ساز هنرمندان استان و اجراهای موسیقی توسط راه یافته گان به بخش مسابقه جشنواره محقق می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: حضور اساتید برجسته ای همچون استاد علی اکبر شکارچی، استاد فرج علیپور و استاد محمد باجلاوند در این جشنواره، فرصتی مغتنم است تا نوجوانان و جوانان شرکت کننده از تجربیات گران بهای آنان برای رشد و تعالی هنری و اخلاق خود بهره لازم را ببرند.

وی با اشاره به نقش ویژه هنرمندان در افزایش تاب آوری و نشاط اجتماعی جامعه با ارائه اثر در قالب فضای مجازی افزود: یکی از مهمترین محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تعطیلی گسترده فعالیت ها و جشنواره های فرهنگی و هنری بود و این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان در افزایش تاب ‍آوری و نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارند

هنرمندان در افزایش تاب ‍آوری و نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارند