مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-21پزشكي

توجه ویژه به تغذیه فقرا و کودکان ضروری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امروز باید به تغذیه فقرا و کودکان توجه ویژه شود و با اصلاح نظام غذایی و با کمک به فقرا و نیازمندان به دنبال افقی روشن در صنایع غذایی و سلامت مردم باشیم.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امروز باید به تغذیه فقرا و کودکان توجه ویژه شود و با اصلاح نظام غذایی و با کمک به فقرا و نیازمندان به دنبال افقی روشن در صنایع غذایی و سلامت مردم باشیم.

دکتر محمدرضا نیکبخت در همایش غذا که با همت معاونت غذا و دارو و با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیران و مسئولین فنی صنایع تولیدی مواد غذایی استان در سالن اجتماعات مجتمع پیراپزشکی گلدشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز جهانی غذا از نظر سازمان ملل خوار و بار و کشاورزی، اظهار کرد: هدف این است که استانداردهای غذایی را رعایت و مواد مضر از جمله، کم کردن چربی ها، نمک، قند و مواد افزودنی غیرمجاز در تولیدات غذا کمتر و حذف شود و با افزودن املاح و مواد ویتامینه مورد نیاز مجاز به مواد غذایی تولیدی اضافه شود تا سلامت جامعه و مردم دچار مشکل نشده و مردم کمتر بیمار شوند.

وی با بیان اینکه امروز باید به تغذیه فقرا و کودکان توجه ویژه شود و با اصلاح نظام غذایی و با کمک به فقرا و نیازمندان به دنبال افقی روشن در صنایع غذایی و سلامت مردم باشیم، اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به تغذیه فقرا و کودکان ضروری است

توجه ویژه به تغذیه فقرا و کودکان ضروری است