مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-21سياسي

30 میلیارد تومان زکات در 6 ماهه اول سالجاری جمع آوری شد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برای سال 1400 جمع آوری حدود 30 میلیارد تومان زکات برای استان هرمزگان پیش بینی شده بود، که تنها در 6 ماهه اول 30 میلیارد تومان زکات جمع آوری شد.

- ، سید مرتضی بختیاری عصر پنج شنبه در شورای زکات استان هرمزگان که به ریاست امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: آقای تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) انصافاً مردی تلاشگر و توانمند است و اقدامات بسیار مثبتی در این مدت انجام داده است.

وی عنوان کرد: استان هرمزگان استانی پهناور است و علی رغم سرمایه های سنگینی که در آن وجود دارد، محرومیت مضاعف نیز در آن دیده می شود.

دبیر شورای عالی زکات کشور با اشاره به محرومیت های گسترده در شرق استان هرمزگان، ابراز داشت: امیدوارم در دولت سیزدهم با همکاری فرهیختگان و خیرین، یک عزم جدی برای محرومیت زدایی ایجاد شود.

من اطمینان دارم که این مهم در استان هرمزگان تحقق خواهد یافت.

بختیاری با ذکر این نکته که یکی از برنامه های ما در حوزه زکات، شفاف سازی است، تصریح کرد: امسال سامانه ای طراحی خواهد شد و پس از اطلاع رسانی گسترده، مردم می توانند وارد آن شوند تا مشاهد کنند چه اتفاقاتی در حوزه زکات رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان زکات در 6 ماهه اول سالجاری جمع آوری شد

30 میلیارد تومان زکات در 6 ماهه اول سالجاری جمع آوری شد