مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-21اقتصادي

وزیر راه: در گام اول 2 میلیون مسکن ساخته می شود/ سهم اردبیل 40 هزار واحد مسکونی


براساس طرح جدید ساخت مسکن در گام اول، 2 میلیون مسکن ساخته می شود که سود بانکی تسهیلات آن بر اساس دهک های خانوار متغییر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با به سرانجام رسیدن راه آهن اردبیل در سال 1401 تحول عظیمی در حوزه حمل و نقل ریلی برای این استان به وقوع خواهد پیوست.

وزیر راه و شهرسازی به شعار مهم دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: بحث ساخت مسکن از مهم ترین شعار های دولت به شمار می رود که با طرح تنطیم شده، فرصت بسیار ویژه و استثنایی برای کسانی که می خواهند صاحب مسکن شوند، به وجود آمده است.

قاسمی تاکید کرد: وعده داده ایم که تا پایان دولت سیزدهم، 4 میلیون مسکن بسازیم از این رو در گام اول این طرح قرار است 2 میلیون مسکن طی دو سال ساخته شده و تقدیم مردم شود.

وی در خصوص زمین مورد نیاز، تسهیلات بانکی و خدمات دولتی برای ساخت 4 میلیون مسکن یادآور شد: تمامی موارد و شرایط برای ساخت مسکن ملی مشخص شده که در رابطه با تسهیلات بانکی بر اساس دهک خانوار، سود بانکی 5 الی 12 درصد با بازپرداخت 20 ساله مصوب شده است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در گام اول برای استان اردبیل 40 هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که با توجه به تقاضای مردم این میزان می تواند افزایش یا کاهش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: در گام اول 2 میلیون مسکن ساخته می شود/ سهم اردبیل 40 هزار واحد مسکونی

وزیر راه: در گام اول 2 میلیون مسکن ساخته می شود/ سهم اردبیل 40 هزار واحد مسکونی