مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-21پزشكي

وزیر بهداشت: از نظر مراجع تقلید واکسیناسیون لازم است و همه ما باید واکسن بزنند


عین اللهی وزیر بهداشت با اشاره به دیدار خود با مراجع تقلید گفت: مراجع تقلید فرمودند که واکسیناسیون به لحاظ فقهی لازم و همه ما باید واکسن بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دیداری که مدتی قبل با مراجع تقلید داشتم فرمودند که واکسیناسیون به لحاظ فقهی لازم و همه ما باید واکسن بزنند چون این موضوع، فردی نیست و در صورت عدم تزریق واکسن کرونا به آحاد جامعه آسیب وارد می شود.

دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 272 تختخوابی تربت حیدریه افزود:123 هزار نفر بر اثر شیوع کرونا در کشور طی یک سال و نیم گذشته درگذشته اند که فاجعه بزرگی است و راهکار آن قوی شدن مردم بود و لطف الهی شامل حال دولت شد و با تلاش شخص رییس جمهوری و هماهنگی بین وزیران ثابت شد که اگر تلاش کنیم موفق می شویم و امروز واکسیناسیون به خوبی در کشور انجام شد و همچنان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: شعار اصلی این دولت "ایران قوی" و "ما می توانیم" است همچنان که رزمندگان ما شعار "ما می توانیم" را در روزگار دفاع مقدس محقق کردند و با وجود هجوم بی رحمانه همه کشورها علیه ملت ما نشان دادند که ما می توانیم به رشد بزرگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: از نظر مراجع تقلید واکسیناسیون لازم است و همه ما باید واکسن بزنند

وزیر بهداشت: از نظر مراجع تقلید واکسیناسیون لازم است و همه ما باید واکسن بزنند