مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:402021-10-21ورزشي

معاون وزیر ورزش سالن ورزشی طبقاتی شهدای زرندیه را افتتاح کرد


معاون وزیر ورزش و جوانان که به همراه وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی سفر کرده است، به شهرستان زرندیه رفت و سالن ورزشی طبقاتی شهدای این شهرستان را در شهر مامونیه مرکز این شهرستان افتتاح کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون وزیر ورزش و جوانان که به همراه وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی سفر کرده است، به شهرستان زرندیه رفت و سالن ورزشی طبقاتی شهدای این شهرستان را در شهر مامونیه مرکز این شهرستان افتتاح کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرندیه پنجشنبه 29 مهرماه در حاشیه افتتاح این طرح ورزشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سالن ورزشی طبقاتی شهدای زرندیه در یک ساختمان سه طبقه احداث شده که شامل فضای اداری، سوییت اقامتی برای ورزشکاران و مربیان و نیز سالن ورزشی رشته های رزمی نظیر کاراته، کونگ فو و نیز ورزش های همگانی نظیر تنیس روی میز، فوتبال دستی و .

است.

سید عباس میرهاشمی وسعت این مجموعه ورزشی را 800 متر مربع بیان کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه عمرانی در حوزه ورزشی شهرستان زرندیه از سال 1391 آغاز شده و برای احداث آن بالغ بر 3.

5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

میرهاشمی تصریح کرد: در شهرستان زرندیه 18 هیئت ورزشی با حضور افزون بر 2500 ورزشکاری که ساماندهی شدند مشغول به فعالیت هستند و در قالب تیم های مختلف در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ورزش سالن ورزشی طبقاتی شهدای زرندیه را افتتاح کرد

معاون وزیر ورزش سالن ورزشی طبقاتی شهدای زرندیه را افتتاح کرد