مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-21سياسي

انتقاد نماینده مجلس از شرکت مس/ رفسنجان را هم ببینید


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در خصوص انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت مس در قبال مردم رفسنجان انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در خصوص انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت مس در قبال مردم رفسنجان انتقاد کرد.

حجت الاسلام حسین جلالی امروز 29 مهرماه در جلسه شورای اداری رفسنجان با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: آقای سعدمحمدی اعلام کرد معدنی بزرگتر از سرچشمه فعلی با ذخیره و عیار بیشتر در سمت رفسنجان کشف شده و قول داد سال آینده یک نفر هم بیکار در رفسنجان وجود نداشته باشد.

بنده هم به عنوان اعتماد به یک مدیر صنایع مس ایران این جمله را به عنوان یک سند می پذیرم که چنین قولی داده شده و چنین آینده درخشانی در کنار ما وجود دارد.

وی با اشاره به آلایندگی ناشی از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: اگر بنا باشد معدن دیگری فعال شود و فقط دود و آلایندگی اش برای مردم رفسنجان باشد و سودش جای دیگر برود، عدالت نیست.

جلالی افزود: یک مجموعه ای با بیش از 23 هزار میلیارد تومان از پول مس در یکی از شهرستان های استان کرمان احداث شده، پنج کارخانه بزرگ زده، در حالی که 49 درصد آن سهم صندوق بازنشستگی مس است و بیشترین بازنشسته ها در رفسنجان هستند که ضرورت دارد کارخانه هایی هم در رفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس از شرکت مس/ رفسنجان را هم ببینید

انتقاد نماینده مجلس از شرکت مس/ رفسنجان را هم ببینید