مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-21سياسي

هفت شهر عشق و هفت باب بهشت دربقعه شیخ صفی اردبیل نمایان است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های گردشگری در استان اردبیل گفت: وضعیت زیرساخت های حوزه گردشگری اردبیل در خور مردم منطقه نیست.

- ایسنا/اردبیل وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های گردشگری در استان اردبیل گفت: وضعیت زیرساخت های حوزه گردشگری اردبیل در خور مردم منطقه نیست.

سیدعزت الله ضرغامی 29 مهر در سفر به استان اردبیل با اشاره به تقویت حوزه های گردشگری در استان اردبیل، اظهار کرد: اردبیل از قله های حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور به شمار می رود و ازموقعیت کم نظری به لحاظ قدمت منطقه و جغرافیا دارد.

ولی گردشگری امروز این منطقه شایسته این استان نیست.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شناسایی 100 چشمه آبگرم در سطح کشور را خاطرنشان کرد و گفت: هیچ کدام ازین مناطق نمی تواند جایگاه سرعین را کسب کند.

در حالی است که سرعین از زیرساخت های خوب برای جذب گردشگر برخوردار نبوده و در هنکام ورود به این شهرستان وضعیت آن به مانند یک پارکینگ شلوغ دیده می شود.

به گفته وی آبگرم های سرعین می تواند نقطه قوت در توسعه گردشگری سلامت، تندرستی و جذب گردشگر به شمار بیاید به طوری که باید در این حوزه سرمایه گذاری مناسب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت شهر عشق و هفت باب بهشت دربقعه شیخ صفی اردبیل نمایان است

هفت شهر عشق و هفت باب بهشت دربقعه شیخ صفی اردبیل نمایان است