مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-21سياسي

انتخاب شورای شهر همدان مورد احترام است


به انتخاب شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار همدان احترام می گذارم.

- ، آیت الله شعبانی در مراسم تکریم و معارفه شهردار همدان با تقدیر از زحمات شهردار سابق همدان گفت: در اظهار کرد سال های اخیر فعالیت های خوبی در شهر صورت گرفت و در دوره تصدی این مسئولیت از سوی دکتر حسینی نیز همه باید به شهرداری کمک کنیم تا امور شهر به خوبی به نفع مردم پیش برود.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه تفاوت سلیقه وجود دارد اما نباید تبدیل به اختلاف شود گفت: کار به جا مانده زیاد است و این فرصت خدمتگزاری باید غنیمت شمرده شود.

شعبانی با اشاره به اینکه شهرداری باید از سرمایه گذار حمایت کند افزود: یکی از مواردی که باید به شدت پیگیری شود، مقابله با ویژه خواری و رعایت عدالت است.

وی با بیان اینکه از شهردار جدید می خواهم در عزل و نصب ها قانون رعایت شود، ادامه داد: از نقاط مثبت در مجموعه سابق شهرداری، توجه به حاشیه شهر بود که امیدواریم در دوره جدید نیز این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه در ادارات، رعایت اخلاق و حفظ حرمت ارباب رجوع از موضوعات بسیار مهم است، افزود: از شورای شهر و شهرداری می خواهیم همانگونه که با مردم عادی رفتار می کنند، با مسئولان و نهادهای دولتی نیز رفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شورای شهر همدان مورد احترام است

انتخاب شورای شهر همدان مورد احترام است