مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-21اجتماعي

اولین بارش برف و تگرگ در ارتفاعات تهران/ جاده های شمالی استان لغزنده و مه آلود است


براساس پیش بینی های آب و هوایی، امروز اولین بارش های برف و تگرگ را در ارتفاعات تهران داشتیم، که در همین رابطه معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از لغزنده و مه آلود بودن جاده های هراز و فیروزکوه خبر داد.

- عادل صادقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، به کولاک و باد شدید در شمیرانات، پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به پیشبینی آب و هوایی، از قبل از ظهر امروز اکیپ های راهداری زمستانی در حوزه شمال و شرق استان تهران با ماشین آلات خاص، اعم از نمک پاش های مکانیزه و برف روب در جاده های هراز و فیروزکوه حضور پیدا کردند.

وی در رابطه با لغزنده و مه آلود بودن جاده های شمال افزود: در ایام پیش رو، تعطیلات ولادت حضرت رسول(ص) را داریم که موجب ترافیک سنگینی در محدوده امامزاده هاشم جاده هزار و محور پلور به سمت آمل حوزه مازندران شده است، البته با حضور عوامل راهداری راهبندان نداشتیم، اما همه محورها دچار لغزندگی و مه گرفتگی هستند، به نحوی شاهد سرخوردگی برخی وسایل نقلیه بودیم.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در رابطه با باز بودن محورهای تهران-شمال خاطرنشان کرد: قطعه اول آزاد راه تهران-شمال به علت عملیات لق گیری سنگ ها و اصلاحات جاده ای به مدت 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بارش برف و تگرگ در ارتفاعات تهران/ جاده های شمالی استان لغزنده و مه آلود است

اولین بارش برف و تگرگ در ارتفاعات تهران/ جاده های شمالی استان لغزنده و مه آلود است