مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-21سياسي

مقام معظم رهبری حدیث ثقلین را محور اتحاد شیعه و سنی می دانند


همزمان با آغاز هفته وحدت، مجمع تخصصی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) اولین نشست از سلسله نشست های خود را با موضوع «شاخصه های تقریب از دیدگاه مقام معظم رهبری» برگزار کرد.

- همزمان با آغاز هفته وحدت، مجمع تخصصی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) اولین نشست از سلسله نشست های خود را با موضوع شاخصه های تقریب از دیدگاه مقام معظم رهبری برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار کرد.

در این نشست حجت الاسلام اکبر روستایی در مورد اهمیت مساله وحدت عنوان کرد و گفت: مسأله تفرقه افکنی میان مسلمانان از مهمترین اهداف دشمنان اسلام است.

روزنامه السفیر در مقاله ای که سال 2001 منتشر کرد نوشت هرچه کراهت مسلمانان نسبت به یکدیگر بیشتر شود با مصلحت انگلیسی ها سازگارتر است.

وی در ادامه به تبیین وحدت از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و ابراز کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فردی حکیم و نکته سنج، وحدت را نه یک تاکتیک سیاسی بلکه یک اعتقاد و ایمان قلبی می دانند و بر حفظ آن تاکید ویژه دارند.

حجت الاسلام روستایی 5 شاخصه را مطابق بیانات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: رعایت ادب در بیان حق، در نظر گرفتن مصلحت اسلام، عدم تعصب در بررسی مطالب، تحریک نکردن عصبیت مذهبی و برگزار نکردن جلسات وحدت شکن از مهمترین عوامل مبارزه با برنامه های تفرقه انگیزانه دشمن به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری حدیث ثقلین را محور اتحاد شیعه و سنی می دانند

مقام معظم رهبری حدیث ثقلین را محور اتحاد شیعه و سنی می دانند