مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-21سياسي

تدابیر اجرایی نمازجمعه تهران: وسایل شخصی به همراه داشته باشید


ستاد نماز جمعه تهران از شهروندان درخواست کرده است که وسایل شخصی برای اقامه نماز به همراه داشته باشند.

- تدابیر اجرایی نمازجمعه تهران: وسایل شخصی به همراه داشته باشید ستاد نماز جمعه تهران از شهروندان درخواست کرده است که وسایل شخصی برای اقامه نماز به همراه داشته باشند.

ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری جشن بازگشایی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به همراه تجلیل از قهرمانان کشتی فرنگی و آزاد، از نمازگزاران خواست به منظور رعایت بهداشت، وسایل شخصی برای اقامه نماز به همراه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در جشن بازگشایی نمازجمعه تهران، علاوه بر استقرار موکب های پذیرایی و اجرای زنده سرود و تواشیح، ویژه برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در نظر گرفته شده است و نمازگزاران تهرانی، با فضایی متفاوت از نظر محیط آرایی، استقبال و تکریم مواجه خواهند بود.

در همین رابطه، ستاد نماز جمعه تهران، تدابیر اجرایی این مراسم عبادی -سیاسی را در چند محور اعلام کرد : محور بهداشت و سلامت به منظور صیانت از سلامت شهروندان و نمازگزاران، تب سنجی، توزیع ماسک، ضد عفونی محیط برگزاری نماز، عطرافشانی با گلاب در میان صفوف نماز، استقرار ایستگاه سلامت هلال احمر، استقرار اورژانس، استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر اجرایی نمازجمعه تهران: وسایل شخصی به همراه داشته باشید

تدابیر اجرایی نمازجمعه تهران: وسایل شخصی به همراه داشته باشید