مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-21اقتصادي

جزییات جلسه امروز رییس جمهور با صادرکنندگان/ بستر مناسب برای صادرات فراهم می شود


رییس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به جلسه امروز رییس جمهور با صادرکنندگان گفت: عملکرد سه ماهه دولت و ابلاغیه معاون اقتصادی رییس جمهور درباره امید نسبت به صادرات در آینده را بیشتر می کند.

- محمد لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد جزییات جلسه امروز صادرکنندگان با رییس جمهور، گفت: نشست امروز صادرکنندگان با رییس جمهور کشورمان علاوه بر محتوای بسیار خوب دارای این پیام بسیار مهم است که چقدر موضوع تولید و صادرات برای شخص اول اجرایی کشور دارای اهمیت ویژه است که در روز ملی صادرات 2 ساعت وقت را به صادرکنندگان برای شنیدن و بررسی مشکلات صادرکنندگان اختصاص می دهند.

  رییس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه رییس جمهور در این جلسه به تمامی مسائل و مشکلات صادرکنندگان پاسخ دادند، افزود: صحبت های ایشان در این جلسه مبتنی بر حمایت عمومی از بحث صادرات بود.

  وی بیان داشت: رییس جمهور کشورمان معتقدند که حجم صادرات در کشور بسیار ناچیز است و باید افزایش یابد که این کار با حمایت دولت خواهد بود.

  لاهوتی با بیان اینکه موضوع افزایش توسعه تجارت خارجی با اولویت همسایگان مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: در این جلسه همچنین رییس جمهور به موضوع دیپلماسی اقتصادی اشاره کردند و گفتند که عضویت دائم ایران در پیمان شانگهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه امروز رییس جمهور با صادرکنندگان/ بستر مناسب برای صادرات فراهم می شود

جزییات جلسه امروز رییس جمهور با صادرکنندگان/ بستر مناسب برای صادرات فراهم می شود