مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-21سياسي

قالیباف: با کمک قوای دیگر تلاش می کنیم باری از دوش مردم برداریم


مردم انتظار دارند ما صدای آنها در مجلس باشیم و با هماهنگی هایی شده که غیر از اینکه حدود 3 جلسه در هفته داریم، هر هفته با رؤسای قوا موضوعات مختلف را در جلسات چند ساعته بررسی می کنیم و امیدواریم بتوانیم باری از دوش مردم برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس هایی را می شناسم که در گذشته می توانستند از پس هزینه های خود برآیند و به دیگران نیز کمک کنند اما همان ها امروز نمی توانند حتی مشکلات خود را رفع کند چه رسد که به دیگران کمک کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارند.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه گرانی از مشکلات جدی است، عنوان کرد: مردم انتظار دارند ما صدای آنها در مجلس باشیم که انصافا هماهنگی هایی شده که غیر از اینکه حدود 3 جلسه در هفته داریم، غیر از آن هر هفته سه نفری(رؤسای قوا) موضوعات مختلف را در جلسات چند ساعته بررسی می کنیم و امیدواریم بتوانیم باری از دوش مردم برداریم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اکنون اجماعی در کشور وجود دارد اما در روش ها و ابزارها اختلاف نظر داریم که طبیعی بوده و در زمان جبهه نیز بود، خاطرنشان کرد: در آن زمان نیز همه معتقد به جنگ برای دفاع بودیم اما در روش ها اختلاف نظر داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: با کمک قوای دیگر تلاش می کنیم باری از دوش مردم برداریم

قالیباف: با کمک قوای دیگر تلاش می کنیم باری از دوش مردم برداریم